Labels

scrap (25) kaartenvriendinnen (19) stempel (11) sketch (10) Cards (8) LO (7) challenge (5) kaarten (5) project (5) wlo (5) kv (4) zomaar (4) 3-d (3) kids (3) Copic (2) Family (2) digi (2) digistamp (2) kerst (2) lente (2) prive (2) 2009 (1) Beieren (1) DDCC (1) Magnolia (1) SOL (1) bandana (1) borduren (1) creatief (1) doosje (1) foute 3-d (1) free sketch (1) freebie (1) gevoel (1) inkt (1) pasen (1) pons (1) roosjes (1) schilderen (1) update (1) vakantie (1)

donderdag 1 maart 2012

challenge

Hoi allemaal,

Deze week doe ik mee met een challenge, en wat voor een. De opdracht is een borduurkaart maken met een patroontje Ann's Paper Art op Challengeblog van Ine. En aangezien ik al zo'n beetje 3 a 4 jaar niet meer geborduurd heb is het ook prive een challenge geweesy. Maar wat ben ik tevreden over het resultaat.

De kaart heb ik geborduurd met 1 draad splijtgaren. Een 3-d van Morehead (ook 3-d en knippen heb ik al in geen eeuwigheid gedaan) en afgewerkt met een swirl, blaadjes, bloem en roosje.

Ine's challengeblog is echt een aanrader, ga er maar eens kijken.

Liefs, Debbie

4 opmerkingen:

Creaine zei

leuk dat je meedoet met de challenge op mijn blog. succes.
groetjes Ine

Karin zei

Erg mooi kaartje Debbie

Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog en veel succes!

Groetjes karin xx

Corrie zei

Wat een schatje zeg ik ben ook verslaafd aan kaarten borduren en ik wil wel meer van je mooie creaties zien in de toekomst dus ben ik je volger geworden.
Groetjes Corrie

Cindy zei

Wat een superschattige kaart. En ondanks dat je jaren niet hebt geborduurd, heb je hem prachtig gemaakt hoor! Groetjes, Cindy