Labels

scrap (25) kaartenvriendinnen (19) stempel (11) sketch (10) Cards (8) LO (7) challenge (5) kaarten (5) project (5) wlo (5) kv (4) zomaar (4) 3-d (3) kids (3) Copic (2) Family (2) digi (2) digistamp (2) kerst (2) lente (2) prive (2) 2009 (1) Beieren (1) DDCC (1) Magnolia (1) SOL (1) bandana (1) borduren (1) creatief (1) doosje (1) foute 3-d (1) free sketch (1) freebie (1) gevoel (1) inkt (1) pasen (1) pons (1) roosjes (1) schilderen (1) update (1) vakantie (1)

zondag 18 maart 2012

Passie

Deze kaart heb ik gemaakt voor de scrapopdracht van kaartvriendinnen en de challenge van Dutch Dare Card Challenge.

De kaart is gemaakt via een sketch die ik van mijn scrapopdrachtmaatje heb ontvangen. Vond het nogal een pittige sketch, maar hoop dat ze de kaart evengoed leuk gaat vinden.
Ook heb ik me aan de opdracht van Dutch Dare Card Challenge gehouden en Dots And Stripes gebruikt. Gebruik polkadots en gestreept papier. En die kwamen in deze set zo leuk bij elkaar. Heb verder een achtergrond stempel met [Passie] gebruikt en die ook apart en afgeplakt gestempeld voor de tekst op de "enevelop" Een bloem van de action gestempeld, ingekleurd met inkt en uitgeknipt.

De kaart mag meedoen aan:

#156 Dots&Stripes van DDCC

Liefs en een fijne zondag, Debbie

3 opmerkingen:

Pattie G zei

This is so nice! Thanks for playing with us at Dutch Dare Card Challenge.
Hugs
Pattie ♥

Anoniem zei

wat een mooie en leuke kaarten maak je!

Bettina L. zei

Such a lovely fold and beautiful CAS design. Thanks for playing at Dutch Dare Card Challenge and good luck. Hope to see you back thursday for a new challenge. Bettina xx