Labels

scrap (25) kaartenvriendinnen (19) stempel (11) sketch (10) Cards (8) LO (7) challenge (5) kaarten (5) project (5) wlo (5) kv (4) zomaar (4) 3-d (3) kids (3) Copic (2) Family (2) digi (2) digistamp (2) kerst (2) lente (2) prive (2) 2009 (1) Beieren (1) DDCC (1) Magnolia (1) SOL (1) bandana (1) borduren (1) creatief (1) doosje (1) foute 3-d (1) free sketch (1) freebie (1) gevoel (1) inkt (1) pasen (1) pons (1) roosjes (1) schilderen (1) update (1) vakantie (1)

woensdag 18 januari 2012

Kaartje voor schoonpa...

Vanmorgen lekker vroeg op en daarom kan ik deze kaart alvast plaatsen, voordat de dag weer start. Deze kaart heb ik een paar weken geleden gemaakt voor mijn schoonpa, voor zijn verjaardag, Tegelijk liet ik ze meedoen aan de wekenwedstrijd van Kaartenvriendinnen. Dat is een anonieme kaart maken volgens een sketch! Leuke activiteit. En zo kun je mooi je voorraadje aanvullen.

Ik heb een witte basiskaart gebruikt en vouw/origamiblaadjes van de Action. Deze zijn aan een kant bedrukt met dessin en de andere kant is effen. Zo heb je altijd de basiskleur en het dessinpapier dat bij elkaar past. De geponste rand is een EK randpons. De krul is een stand, zo ook de roosjes, blaadjes en de cirkel (die heb ik van mam geleend) De witte bloemen zijn van een boeketje neppers afgeplukt. De stempel is van TAC.

Liefs, Deb

Geen opmerkingen: