Labels

scrap (25) kaartenvriendinnen (19) stempel (11) sketch (10) Cards (8) LO (7) challenge (5) kaarten (5) project (5) wlo (5) kv (4) zomaar (4) 3-d (3) kids (3) Copic (2) Family (2) digi (2) digistamp (2) kerst (2) lente (2) prive (2) 2009 (1) Beieren (1) DDCC (1) Magnolia (1) SOL (1) bandana (1) borduren (1) creatief (1) doosje (1) foute 3-d (1) free sketch (1) freebie (1) gevoel (1) inkt (1) pasen (1) pons (1) roosjes (1) schilderen (1) update (1) vakantie (1)

zaterdag 20 februari 2010

Zomaar...

Zomaar even een berichtje. Eigenlijk gaat het best goed. Veel tegenslagen, maar ook veel positiviteit. Ook uit onverwachte hoek. Zomaar iemand die toevallig op mijn blog kwam en mijn tekst over bang zijn herkenbaar vind. En die mij even een steuntje in de rug wil geven.

Ik heb me aangemeld op Gilde Oleidingen, mijn aanmelding word verwerkt. Robert heeft een leuke baan gevonden. Af en toe schijnt buiten de zon. Ik heb hele lieve vrienden die me steunen. Met pap en mam gaat het steeds beter. De kindjes doen het goed. Ik kan momenteel best redelijk met de pijn overweg.

Dus ja, momenteel heb ik geen klagen en zo voel ik me ook.
En ik vind dat de positieve dingen ook gezegd mogen worden!

Dikke knuf, Deb

1 opmerking:

tiny zei

Hallo Debbie,

Ja, soms heb je even een duwtje nodig en dat dingen eens gaan zoals je hoopt dat ze gaan.En dat is fijn want dan weet je weer waar je het allemaal voor doe.Pijn heb je toch en er mee leren omgaan is dan het beste en je leven te nemen zoals het komt.Vaak zijn het de kleine dingen die je gelukkig maken.
Houden zo Debbie!!

liefs tiny