Labels

scrap (25) kaartenvriendinnen (19) stempel (11) sketch (10) Cards (8) LO (7) challenge (5) kaarten (5) project (5) wlo (5) kv (4) zomaar (4) 3-d (3) kids (3) Copic (2) Family (2) digi (2) digistamp (2) kerst (2) lente (2) prive (2) 2009 (1) Beieren (1) DDCC (1) Magnolia (1) SOL (1) bandana (1) borduren (1) creatief (1) doosje (1) foute 3-d (1) free sketch (1) freebie (1) gevoel (1) inkt (1) pasen (1) pons (1) roosjes (1) schilderen (1) update (1) vakantie (1)

zaterdag 1 augustus 2009

DDCC #57: Lace on your card

Donderdag zag ik op Dutch Dare Card Challenges deze leuke challenge. En dit is mijn kaart om eraan mee te doen.
Ik heb een malletje gemaakt voor de accolade en deze aan twee zijden uitgesneden. Het bovenste papier is groen/blauw/grijzig, Daaronder heb ik roze-achtig papier gebruikt en deze weer gemat op zwart karton. Aan de rechterkant, mijn swirl-stempel een paar maal afgedrukt, steeds een stukje gedraaid. Links een streepje kant en een strikje van kant op een strikje van organza en een stukje scrappersfloss. Het bloemenmeisje erop gemaakt.
Knuffel, Debbie

3 opmerkingen:

Karin zei

Great card Debbie.
Love the design and beautifull lace you've used.
Thanks for joining the DDCC.

xoxo Karin

renate evres zei

leuke kaart Debbie,
jammer dat ik geen volger van jouw blog kan worden

groeten renate

Willy's creations zei

Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt.

Hobbygroetjes,WILLY