Labels

scrap (25) kaartenvriendinnen (19) stempel (11) sketch (10) Cards (8) LO (7) challenge (5) kaarten (5) project (5) wlo (5) kv (4) zomaar (4) 3-d (3) kids (3) Copic (2) Family (2) digi (2) digistamp (2) kerst (2) lente (2) prive (2) 2009 (1) Beieren (1) DDCC (1) Magnolia (1) SOL (1) bandana (1) borduren (1) creatief (1) doosje (1) foute 3-d (1) free sketch (1) freebie (1) gevoel (1) inkt (1) pasen (1) pons (1) roosjes (1) schilderen (1) update (1) vakantie (1)

maandag 29 juli 2013

Noor! Design challenge Bestie with Butterflies

Hoi allemaal,
 
Heel lang niks meer gedaan met mijn blog. Geen tijd, geen zin en Facebook voldoet voor wat ik wil. Maar ik wilde bij Noor! Design meedoen aan een challenge, dus bij deze weer een blogbericht.
 
Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge!
 
 
Een beetje van Noor!, een beetje van Sherri Baldy en een beetje van mij...
 
Ingekleurd met Aquamarkers.
 
Bedankt voor het kijken,
 
Groetjes, Debbie Fiegen

 

Geen opmerkingen: