Labels

scrap (25) kaartenvriendinnen (19) stempel (11) sketch (10) Cards (8) LO (7) challenge (5) kaarten (5) project (5) wlo (5) kv (4) zomaar (4) 3-d (3) kids (3) Copic (2) Family (2) digi (2) digistamp (2) kerst (2) lente (2) prive (2) 2009 (1) Beieren (1) DDCC (1) Magnolia (1) SOL (1) bandana (1) borduren (1) creatief (1) doosje (1) foute 3-d (1) free sketch (1) freebie (1) gevoel (1) inkt (1) pasen (1) pons (1) roosjes (1) schilderen (1) update (1) vakantie (1)

donderdag 22 maart 2012

Evy

Om de geboorte van Evy te vieren (de dochter van mijn dinnetje) heb ik een canvas gemaakt. Ik heb gebruik gemaakt van een sketch die ik aangeleverd kreeg van Kaartvriendinnen. De sketch heb ik verwerkt op een doek.



De buitenzijde heb ik bewerkt met glimmermist blauw en roze. Behalve de kleur zie je ook een subtiele zilveren glans. Daarop een A4 formaat cardstock, met daarop wit DCP papier, Het dessinpapier komt van een blokje. En natuurlijk mag haar foto en haar naam niet ontbreken.

Fijne avond, Deb

Geen opmerkingen: